Spotify

Sitter och testar det nya spännande programmet "Spotify".
För er som inte vet vad jag pratar om för program, Spotify är ett musikprogram där man streamar musik gratis.
Ja, ungefär som podcasts, men den stora skillnaden är att du själv kan söka på artist, låt eller album samt spola i låtarna. Du kan också spara egna playlists för olika moods.
Utbudet är hittils helt ok, det finns ju en massa jag saknar, men i det stora hela är det ett riktigt intressant program.

Senaste låtarna jag gungat mig igenom;
Steely Dan - Boddhisatva
Blue Öyster Cult - Don't Fear The Reaper
Cake un-plugged
Peter Green & Splinter Group - The Stumble
Mötley Crüe - Shout At The Devil

Dessvärre kan man bara bli inbjuden till att använda detta roliga program. Får ni chansen att bli medlemmar, ta den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0