Amy Diamond - Ung och promiskuös

Jag tror och hoppas inte att fröken Diamond är det egentligen.
Men jag tycker att det är skandal att en ung tjej (nu 16 år) sjunger om män, förhållanden och antydningar till sex.
Nu är hon som sagt 16 år och blivit lite äldre, men hon var ju runt 13-14 när karriären började.

Har vi blivit så dekadenta att vi inte alls har någon moral i kroppen längre?
Jag blir spyfärdig när jag tänker på producenter och andra höjdare som sitter och gnider sig i välmående när pengarna rullar in tack vare en exploaterad ung tonåring.

Ärligt, tycker ni inte att det är sjukt?
Ledsen Amy, men jag röstar för en bojkott av dig för att statuera ett exempel som säger att detta inte är OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0