Diggiloo-turnén -ond, bråd död!

Ojoj, i Visby händer det grejer...om man är dum i huvudet, skadad eller har en annan defekt.
Vi godtrogna gotlänningar har precis pustat ut efter v.29 (stekarnas skumpa-vecka med våldtäkt och kola).
Nu en vecka efter blir vi attackerade av konserter med fasansfulla mass-psykosskapande-trummhinne-våldtäktsmän i stället.
Jag skrev tidigare om Lasse Winan, men glömde referera gårdagens happening.
Diggiloo-turnén har kommit till Visby med "världsartister" som Måns Zelmerlöf och Linda Bengtzing i spetsen.
Mein got, spare me from this evil music!!
På min gård bor det en inbiten bluesfanatiker med god musiksmak. Idag när jag talade med honom så berättade han att han besökte konserten igår.
Slutsats(hans): Det var det bästa han sett på länge!
Slutsats 2(min): Skjut av dem alla som djur(ta det inte ordagrant). De lyckas till och med omvända sanna musikälskare.


Kommentarer
Postat av: Lia

ok fildelning för dummies;

regga dig på fileden.com, ladda upp dina filer, kopiera urlkoden du får, gå till din blogg, skriv det du vill säga om filen, markera ordet du vill ska länka till din musik, tryck på html-knappen som finns i din ordredigerare här på blogg.se skriv in urlkoden, posta inlägget. Voilá så kan du dela med dig av musik.

Och voilá så är du också lite olaglig.

Så att du vet...



2008-07-24 @ 18:11:15
Postat av: Sophia

hehe nee, varför skulle jag sluta lyssna på honom? :P

2008-07-24 @ 23:30:10
URL: http://s00phia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0