Led Zeppelin's återförening

Jag önskar så satans mycket att jag fick se konserten som gick av stapeln med Jason Bonham på trummor.
Det har ju spekulerats mycket huruvida de kommer att återförenas en kort stund och genomföra en turné.
Om detta stämmer eller inte återstår naturligtvis att se.
Själv så tror jag faktiskt att det finns en ganska stor chans att det kommer ske.
Fansen skriker efter dem, pengarna skriker efter dem och jag tror dessutom att de saknat att stå på scenen tillsammans.
En liten fågel viskade i mitt öra att det ryktas om att "Dave Grohl" (Foo Fighters, Nirvana) ska spela trummor med dem om en återförening blir aktuellt. 
Damn vad tungt det kommer bli i så fall. Dock så ställer jag mig frågande till om han verkligen är bättre än Jason.
I det långa loppet skiter jag fullständigt i vem som sitter bakom trummorna, bara jag får se en återförening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0