Love gör mig galen

Jag har kommit fram till att det finns en person på denna jord som verkligen kan framkalla mina största vredeskänslor.
Det är en mycket god vän till mig vid namn Love. Vi båda lyssnar väldigt mycket på musik och båda spelar instrument själva. Jag och Love är otroligt lika i våran musiksmak, men Love är aningens mer konservativ (han lyssnar mest på proggressiv rock).
Alltid under våra musiksamtal så slutar det med att vi båda har lust att bita näsan av varandra i frustration, trots att det i slutändan visar sig att vi tycker exakt lika. Vi kan haka upp oss på vilka strängar som passar bäst till en Fender Strata från 1971 och totalt glömma bort helheten.

Jag älskar Love, men ibland vill jag slå ihjäl honom!

Kommentarer
Postat av: Love

Allt skulle sluta så mkt finare och lättare om du slutade vara en copycat michel, jag älskar dej också men ibland blir detta kopierande lite väl frustrerande (tom provocerande)!

2008-07-02 @ 00:22:07
Postat av: Michel

hmm, jag tror att vi har en hel del att tala ut om när vi träffas nästa gång...

2008-07-02 @ 00:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0