Sexigaste musiken

Ja, inte musik att ha sex till (även om man kanske kan känna för det också).
Jag har mest varit ute efter låtar med djävligt sexigt groove.
Soul-låtar har jag valt bort direkt då det finns alldeles för många. Jag har mest letat i genres där det inte direkt förväntas att man spottar ur sig sexy-grooves.

Zombies - She's Not There

Zombies - Time Of The Season

Iggy & The Stooges - Penetration
 
Led Zeppelin - Black Dog


Kom med fler bidrag.
Jag har ett helt gäng till på lager, men det blir så himla många videor att posta.

Kommentarer
Postat av: lia

åh its the time of the season är ju världens bästa! Jag älskar den! Den var (mot linneas och emmas vilja och brist på bättre vetande) vår themesång när vi åkte bil till Fusion.

"Whos your daddy?"

Bäst!

2008-07-23 @ 11:13:36
Postat av: Michel

Indeed Lia, indeed it is!

2008-07-23 @ 18:36:59
Postat av: jody

Mich is my daddy. thats beautiful daddy. black dog är definitivt den sexigaste.

2008-07-23 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0