Takida - djävulens gåva till mänskligheten

Vad är grejen med Takida egentligen?
Ä vi inte tillräckligt mätta på band som är semi-hårda och har en sångare med en fisk i halsen?
Creed, POD + alla andra amerikanska band som låter likadant.
OK, Takida är svenskar och det är väl det enda som talar för dem i detta fallet.

Jag har i alla fall väldigt svårt att se att någon överhuvudtaget köper deras skivor.
Gör någon det? Eller?
Uppenbarligen så måste det var så eftersom de spelas på radio dagarna i ända.

Fan, alltså! Jag hatar denna uppsjö av värdelösa band som inleder jordens befolkning i masspsykos (som leder till att man gillar deras musik).
3-4 powechords (ex. A5, G5, D5) och en sångare med en fisk i halsen, sen har du karriären räddad.
Nej, vakna upp nu alla!
Jag blir nästan gladare om ni köper Britney Spears senaste...

Kommentarer
Postat av: sophy

svar: knappt då ens :S

2008-07-06 @ 13:56:13
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: sophy

svar: för att bloggen e ingen svenska C uppsats. Jag stör mig inte på förkortningar bara på när folk inte kan formulera sig o skriver med stora bokstäver. Varför d e så kan jag inte svara på.

2008-07-06 @ 14:32:28
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Love

Word man! Sånna som Takida borde stoppas tidigt innan de får chansen att förpesta små 14åringars skivhyllor! Jag förespråkar nackskott i detta läge!

2008-07-09 @ 00:56:17
Postat av: Michel

I'm in!

2008-07-09 @ 11:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0