Calexico på Nalen 25 okt.

Den 25.e smäller det! Då ska jag och semlan gå och lyssna på Calexico på Nalen i sthlm.
Det ska bli kul och jag ser fram emot det, men dessvärre sitter jag just nu och lyssnar på deras senaste skiva som bara är ok.
Iofs så kan det vara att jag tycker så för att Calexico börjar hitta en egen stil nu. Tidigare så kändes det lite som om Calexico hade ett Cake-komplex. (Cake är ett av mina favoritband).

Jaja, jag ska kolla på spelningen med ett öppet sinne och endast njuta utav de mexikanska rocktonerna.

Bjurrar på en youtubelåt med Calexico. En cover men en riktigt bra sådan som speglar
själen i Calexico.

Calexico - All The Pretty Little Horses

Kommentarer
Postat av: jody

åhm. det finns så jävla många bra covers på den låten. men den här är nog mest egen av dom jag har hört.

i love that song. and i love that you love that song.

2008-10-14 @ 13:15:07
Postat av: Micht mach

and I love you

2008-10-14 @ 14:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0