Gessle släpper nytt album!

zzz zzz zzz zzz zzz zzz zzz ... ... ... .... ... and so on!
Albumet kommer att var på engelska vilket jag ställer mig tveksam till. Jag menar, det kan ju inte låta bra
när en tolvåring sjunger på engelska...
-Va? Är han över 40? Jaha....

Gessle säger också att han blivit inspirerad av de gamla discohitsen till denna skiva, men vi vet alla hur det kommer att låta i alla fall;
3 ackord, shana-na-nana och andra nödrim, samt lite visslingar. Det enda som kommer att vara disco, är när Per drar på sig ett par pungkrossande spandexbyxor i silver.

Förmodade teman; Hundrastning, matlagning, jogging, prata i telefon, diska och andra vardagssysslor.
Ja, just det!! Han kommer att sjunga om flickor också, unga fina flickor...trots att vi ALLA vet att Per inte gillar tjejer...

En röst från svenska folket (alla utanför Halmstad):

- Per Gessle, lägg ner! Omedelbart!






Kommentarer
Postat av: jody

jag tycker han är obehaglig.

för varje skiva väser han fram sången ännu mer.

2008-10-07 @ 13:03:14
URL: http://frykowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0