Repris - Kid Rock och ond bråd död

Jag kan inte hjälpa det, jag måste återkomma till Kid Rock och hans "All Summer Long".
Ni som läst här vet vad jag tycker om den låten och vilket hån den är mot oss Skynyrd-fantaster.
Jaja, jag brukar kunna hålla mig, men nu har det gått för långt. Hela youtube kryllar av versioner av Kid Rock's fruktansvärda slakt av Sweet Home Alabama, och det värsta av allt, folk tycker att det är bra!

Jag visste det!
Kid Rock har förstört en magisk låt för alltid, tack för ingenting!


Kommentarer
Postat av: jody

va, jag tror knappt att det är sant! på något sätt har man ju velat tänka att det nog är ytterst få som gillar hans tolkning. för den suger ju så uppenbart. inte nog med att han låter fruktansvärt fånig, men texten är ju så äckligt dålig också.

herregud

2008-10-03 @ 18:03:32
URL: http://frykowski.blogg.se/
Postat av: Dan Ond

Jag har en kompis som påstår att Kid Rock gjort årets bästa skiva. Han är min mest puckade av kompisar

2008-10-04 @ 17:38:34
Postat av: Michel

He sure seems to be

2008-10-05 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0