Jag och den bästa svenska låten

Nu har jag varit sjuk i över en vecka. Det började med regelrätt förkylning i kategori "fruktansvärd".  Nu börjar den släppa, men ingen rast eller ro för det. Nej, nu ska jag få en köttig ögoninflamation som ska ligga och mysa i mitt högeröga på obestämd tid.
All den här skiten gör att nätterna blir ganska jobbiga. Först så kunde jag inte sova för att halsen var som två tennisbollar och jag hostade som en gruvarbetare. Nu så hålls jag vaken av ett öga som snart har ett eget medvetande.
 
I vilket fall som helst så får det mig att tänka på en svensk låt. Jag skulle nog kunna klassa den som "Bästa Svenska" faktiskt. Den är i alla fall med i striden om titeln.

Pugh Rogerfeldt - Här Kommer Natten (med Janne "Loffe" Karlsson och Jojje Wadenius)

Kommentarer
Postat av: Jody

ja, den är helt underbar den där låten...fint det var med bilden på hunden.

2008-09-20 @ 14:54:38
Postat av: j

jojje är iskall!

2008-09-24 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0