Jonas Brothers - Är inte 90-talet borta?

Men hallå? Någon? När ska skämtet ta slut egentligen?
Ja, för det är väl ett skämt?
Jag pratar om Jonas Brothers- fjollpojkgruppen som påstås spela rockmusik. 
Eh, de spelar inte rock, de spelar pop a la Hanson-brothers (ni vet den andra fjollpojkgruppen).

Är det inte något perverst med ett gäng bröder som spelar sån här musik tillsammans? Känns lite homo-incestuöst, lammköttsfärskt och spända skinkor. 
Nej, jag tycker att Jonas Brothers är äckliga och spelar dålig musik.
Sluta upp med det, nu tack!

(Alla berörda parter som kan tillskriva sig någon utav ovan nämnda sexuella avarter kan fortsätta förlusta er. Jag blir bara provocerad av detta i en konstellation som ovan).




 

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Hahaha,jag håller med fullständigt! ;)

2008-09-19 @ 11:57:44
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: jody

åh herregud. vad fan är det här? jag förstår inte att samhället omfamnar sånt.

2008-09-19 @ 18:51:50
URL: http://frykowski.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Å fy ja, jag läste något om det men jag vägrade läsa hela artikeln... jag vill inte veta!!! HUA!



Det fina med mitt foto är att Imse var bara liten... jag tog ett foto två månader senare... HUA! Då var han stor! Han bodde vid mina utemöbler... jag satt inte där på hela sommaren ;)

2008-09-19 @ 19:56:42
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0