Kärt återseende

Haha, jag hade faktiskt helt glömt bort att jag är en gammal ska-fantast!
Gick igenom lite av mina skivor idag, och se där, dammiga och bortglömda låg dem, mitt gamla favoritband "Reel Big Fish".
Jag fick en klump i magen och vackra stunder tillsammans kom tillbaka, som om det var alldeles nyligen det inträffade.

Jag inser att jag inte gillar dem lika mycket längre, men det är tamejfan bra Ska enligt mig. Tänkte bjucka på en låt som jag lyssnade mycket på i min yngre ungdom. (jag är fortfarande lammkött)

Reel Big Fish - You Don't Know (Why Do They Rock So Hard, 1998)


Jag såg också att deras bästa album (Turn the Radio Off) inte längre såldes i Sverige (bara genom import), vemodigt nästan.

Kommentarer
Postat av: jody

sedan vad inträffade darling? låter som du varit med om något storslaget med reel big fish. eller nåt sorgligt..

men dom är mysiga. reel mys fish

2008-09-30 @ 03:22:16
Postat av: Michel

Det inträffande = Att jag upptäckte RBF =D

2008-09-30 @ 10:31:08
Postat av: jody

jag förstår! det var i lyan nere vid kyrkan du lyssnade på dom som mest va?

jag är ju också gammal ska-fantast :D

fast inte riktig i lika stor bemärkelse som du tror jag.

2008-09-30 @ 12:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0