Led Zeppelin - Reunion

Ja, inte finns det något bestämt datum men det verkar ju faktiskt som att det kan vara på gång.
Jimmy Page och John Paul Jones spelade ju tillsammans med Foo Fighters på Wembley Stadium -08 och efter konserten hintade Mr.Page att en reunion kanske kommer.

John Bonhams syster Debbie Bonham säger att hon så gärna vill se en återförering och att hon ligger på Jason (Johns son som spelar trummor) att de måste köra en liten mini-turné.

Sker detta så är jag fanimej beredd att sälja en testikel för att få tag på biljetterna!!

Foo Fighters/Jimmy Page, J.P. Jones - Rock and Roll (Wembley Stadium)

Kommentarer
Postat av: jody

sälj båda testiklar å ta mig med! pleeeeease!

2008-09-05 @ 18:39:56
Postat av: M

Ja, det känns ju bra att du prioriterar det framför fortplantning

2008-09-05 @ 22:40:12
Postat av: XONX

trevligt :P

2008-09-05 @ 22:43:24
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Simon

Fan vad Dave ger järnet!! Skithäftigt, om inte Plant får vara med dom andra pågarna att leka borde man inte ha någon annan på sång än den fjollan?

2008-09-06 @ 10:23:19
Postat av: Michel

Hehe, nej jag fattade inte riktigt varför de hade Taylor på sång, men det var ju en Foo-konsert så jag antar att det skulle bli knäppt annars.

2008-09-06 @ 11:41:03
Postat av: jody

vadå, prioriterar inte du zeppelin framför fortplantning??

:) :) :)

2008-09-07 @ 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0