Tre nya skivor till samlingen

Igår fick jag mina tre nya skivor som jag beställt (ja, jag köper fortfarande skivor).
Två skivor beställde jag av rent nostalgiska skäl;

* Skid Row - Skid Row 
  Sebastian Bach och grabbarna. När jag lyssnar på "Youth Gone Wild" så studsar jag tillbaka till barndomen, och minns musiken som dånade ut från min brors alltid stängda dörr.

* Tom Waits - Rain Dogs
  Denna skiva är minnen, eller snarare fragmentaliska förnimmelser från den rosa perioden i livet.

* Velvet Underground & Nico
  Pinsamt Michel, varför har du inte köpt den här skivan tidigare??




Kommentarer
Postat av: jody

jag undrar vad din rosa period var för något...

menar du samma sak som jag menar när jag pratar om min rosa period? i wanna knooow

2008-09-26 @ 13:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0