Fender Sonoran

Så då kom den då äntligen, min alldeles egna Fender Sonoran Dreadnought.
Jag beställde den för cirka en vecka sedan, men tyvärr på en fredag, annars hade jag haft den tidigare.

Gitarren är stålsträngad med en nästan strataliknande hals. Den har inbyggd pre-amp med EQ för, bas-mid-treble.
Jag har testat den för en massa olika spelstilar och jag tycker att den låter kanonbra. Den är dessutom väldigt lättspelad tack vare sin rundade hals och de lågt sittande strängarna.
Helt klart mitt bästa köp på länge!
 
Klicka på bilden för att få den större;
                          

Över änd aut!                                       

Kommentarer
Postat av: Semlan

Sweet miche! Ska du börja bluesa till det ordentligt nu? Fint!

2009-09-07 @ 00:37:30
Postat av: Anonym

utsökt! får man slicka på den när den är sådär vacker?! kyss

2009-09-07 @ 01:38:57
Postat av: Michel

Ja Semlan, nu ska det bluesas till ordentligt, det vet du =)

Du får gärna vara med.



... och nej, man får inte slicka på den!

2009-09-11 @ 19:52:51
Postat av: jody

nehe. men den ser ju god å söt ut

2009-09-19 @ 17:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0